jag ser tillbaks på mörka moln. som heter ånger, sorg och skam

de kanske krossar mig en dag men tills dess var det jag som vann.

Idag har papsen och jag haft fullt upp hela dagen! Vid 10 var vi en sväng hos psykologen, sen fikade vi.
Köpte blommor, åkte och hälsade på Ylwa som ligger på infektionsavdelningen på akuten då hennes down syndrom-katt bitit henne.
Vid 13 hade jag tid hos min läkare för att kolla upp min fot som gick sönder lite på nyår.
Han skickade mig vidare till sjukhuset för att röntga.

Vid en stukning/vrickning är det vanligt att nedre ligamentet sträcks ut eller i vissa fall går av.
För min del visade det sig att det var det främre ligamentet som var av, så kommer inte bli helt återställd på ett par månader.
Känns skönt. Bra start på 2012. Slapp i alla fall gips, då ligamentet inte hade dragit med några benbitar eller gjort några sprickor i benet (ska man kalla det tur eller inte?). Nu vet ni hur det ligger till i alla fall!

Just nu ligger jag i sängen och tittar på 100 höjdare, tröstäter choklad
och väntar på att min bästa vän ska komma hit, för att laga mat och mysa järnet med mig! /a
Fick ett fint låttips av Emms häromdagen, ta det ni med - Individen - Du kan kalla mig ångest


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: