Alltid förlåta och glömma.

Känner att vi inte har bloggat så mycket på sistone asså, varför? Vet inte. Inte haft någon blogglust kanske.

Lovet har jag tillbringat i Nybro med massa trevliga människor! Lovely. Saknar dock mina vänner, känner att jag inte varit nått med dem på sistone vilket suger. En till sak som suger är att jag ska jobba i fyra veckor och jag ska jobba helger!! Kommer inte träffa vänner eller min pojkvän på en månad eftersom han har spelningar varje helg nu med. Just nu sitter jag och glor runt på lite tatueringar, måste få lite ideer till min kommande. Har sån jävla huvudvärk med och snart ska jag iväg och jobba. (y) Älskar verkligen livet för tillfället.

Kände bara att jag va tvungen att skriva av mig lite, nästa gång ska jag va mer positiv, promise!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: