Helgen



Miks för ett par år sen för dem som inte vet vem den filuren är! ^
Har legat inne hela helgen, igår va Anna här en sväng och hälsade på på dagen, alltid lika kul! Senare på kvällen skissade jag lite och sen kom Miks och Nellie och hälsade på, vi spelade spel och lite. Idag blir det väl att ta det lugnt, skissa och sen får jag se om de kommer någon och hälsar på mig haha.
Miks för ett par år sen för dem som inte vet vem den filuren är! ^
Har legat inne hela helgen, igår va Anna här en sväng och hälsade på på dagen, alltid lika kul! Senare på kvällen skissade jag lite och sen kom Miks och Nellie och hälsade på, vi spelade spel och lite. Idag blir det väl att ta det lugnt, skissa och sen får jag se om de kommer någon och hälsar på mig haha.
/ M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: