Takers

Fanny tipsade mig om filmen "Takers", en actionthriller från 2010. Jag blev väldigt intresserad av filmen bland annat då jag såg att skådespelare som Paul Walker och Hayden Christensen, Chris Brown och T.I medverkar i filmen.
Igår gav alltså jag & Jossan flmen en chans, som faktiskt nådde upp till våra, eller i alla fall mina, förväntningar.

"En ökänd gruppp professionella brottslingar har kommit undan med en serie briljant planerade bankrån. Nu ger de sig på en sista stöt - deras livs chans, med 25 miljoner dollar i potten. Det enda hindret är en polis som är fast besluten att göra vad som krävs för att lösa fallet och stoppa dem."

Jag skulle nog ge handlingen en 3a, då den är något förutsägbar och är på många sätt lik andra filmer (t.ex The Town). Men, Paul Walker höjer filmen till en 4a, så där har ni mitt betyg!
/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: