Bus

Bus-Anna tröttnade på att designen aldrig blev klar, så här kommer en ny sålänge (tryck F5 om du inte kan se den) Matilda tyckte dock att den var ful - du kan få byta om du vill!!
Här är en bild där jag äger på hjulning.
/Anna

Postat av: Anonym

designen va lika dålig som din hjulning ;)<3

2011-09-04 @ 20:25:02
Postat av: asta

Sv: Jo, jag hade tänkt att fixa det imorgon! Hinner aldrig sitta och klura med det tyvärr :(



Men ååhh gud va söt du är :D You made my day! Eller ja, kväll snarare haha. Känner mig ännu mer pepp på att fixa videon på luggen nu! :D Förresten så tycker jag att designen blev bra, fast hos mig är ligger allt väldigt mycket åt höger, fast kanske ska vara så? :)



Lång kommentar det blev, waaaahh. puss!

2011-09-04 @ 23:52:25
URL: http://kidasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: