Min förlorade värld

Är inte på humör för att blogga, vilket jag gör i alla fall.
Är inte på humör för att plugga, vilket jag borde göra.
Är inte på humör för att ha ett socialt liv längre.
Det enda humöret jag är på just nu är stänga av och lyssna på Kent.

Så, det är precis vad jag kommer att göra resten av kvällen. Kanske resten av helgen.
Stänger av mobilen, datorn och tv:n och trycker in Kent-skiva efter Kent-skiva i min gamla CD-spelare. Vill ni nå mig får ni väl skicka brev, eller komma förbi på en kopp kaffe. Eller ännu bättre, ta med er lite tröst- godis eller glass.



Det är förresten min namnsdag idag.
Grattis alla fina, fina vänner som heter Anna i andranamn.


Du är allt jag inte gillar.

Fred ut /A


- Mitt Coldplay kommer till Sverige i sommar, tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: