"Jag fick själv en ljummen Norrlands Guld utspilld över ryggen nyss. Alla ska lukta bärs i kväll!"

Vi rullade mot stockholm runt tio igår morse med en buss full av fulla rockers. Resan tog en stund med alla rökpauser bussen fick ta. Framme i stockholm och inne i stadion blev det korv, bajjamajja, whishey, öl och tröjköp innan allt startade igång. 25 grader varmt, 30,000 glada rockers, helikoptrar, luftbalonger, öl rinnandes längst backen, kroppar fulla av tatueringar man kan väl säga att jag trivdes som fisken i vattnet och Ozzy levererade! Brandsprutan va på plats och hans röst va med honom, det va helt klart den bästa konserten jag har sett live, det slog till och med Mötley crue och Iron Maiden måste jag säga och Ozzys drummis Tommy Clufetos fick revbenen att vika sig! Dem ca 100 minuterna man fick se va helt klart värt varenda krona och allt besvär!

/ M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: