Dag 2

Jag inspereras av massa saker hela tiden, de kan va nått jag ser i en affär eller ute eller vart som helst. Jag inspereras till allt möjligt överallt. Oftast är de musik, we♥it , tumblr, bloggar osv som inspererar mig till olika saker som jag sedan gör till min egen stil! Och som ni kanske märkt älskar jag tatueringar, piercingar och töjda öron^







Dag 1
- Om mig själv.

Dag 2 – Detta inspererar mig.
Dag 3
– Min önskelista.
Dag 4 – Min bästa vän.
Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 6 – Detta ångrar jag.
Dag 7 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 8 – Det här får mig att gråta
Dag 9 – Min favoritresa.
Dag 10– Något jag saknar.
Dag 11– Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 12– Något som är väldigt viktigt för mig
Dag 13– Mina rädslor.
Dag 14– Mina styrkor.
Dag 15– Mina passioner.
Dag 16
- Mina drömmar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: