Dag 1

Jag heter Matilda Sofia, Mollie Karlsson för att vara exakt och fyller 18år den 6 okt.
Jag bor i Mönsterås med skilda föräldrar, har tre småbröder och tre katter.
Jag har en pojkvän vilket ni kanske redan har märkt.
Jag är en översnäll person och bryr mig väldigt mycket om mina nära. Jag är oftast sprallig,glad och oseriös och gillar att göra spontana saker och träffa nya människor. Hatar att planera (även om de behövs ibland). Jag är väldigt glöms och slarvig av mig med. Jag är väldigt långsint av mig så om någon sårar mig på något sett eller är taskig så tar det lång tid innan jag kommer glömma de.



Dag 1 - Om mig själv.
Dag 2 – Detta inspererar mig.
Dag 3
– Min önskelista.
Dag 4 – Min bästa vän.
Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 6 – Detta ångrar jag.
Dag 7 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 8 – Det här får mig att gråta
Dag 9 – Min favoritresa.
Dag 10– Något jag saknar.
Dag 11– Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 12– Något som är väldigt viktigt för mig
Dag 13– Mina rädslor.
Dag 14– Mina styrkor.
Dag 15– Mina passioner.
Dag 16
- Mina drömmar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: