Gästbloggare lite

Tjena. Jag heter Staffan, och jag är en kringresande gästbloggare, jag reser till fots och idag har jag landat här för att gästblogga på denna rövbloggen.
Jag är en simpel man med grov ansiktsbehåring och stor kuk. Mina största intressen är metal, öl och brudar, och piercingar och sånt. Jag har en kompis som heter Gustav som var med på en bild här innan på bloggen, jag tycker han är väldigt ful, och jag vill begrava min knytnäve i hans vidriga ansikte.
Eftersom jag har fått äran att gästblogga här tänkte jag dela med mig av en bild på mig själv när jag dricker mjölk, för jag gillar mjölk.
Bilden är sne, för jag är sne.
Följande bild är tagen efter att jag druckit glaset med mjölk, då är jag glad, för jag gillar mjölk. Den bilden är också sne, för jag är sne.
Tack och hej, din lilla bloggtjej! Det var skoj att blogga här. Nu ska jag fortsätta att sitta och prata i Skype med världens fulast och äckligaste människa, Gustav Skoglund.
PUSS ALLA VACKRA SMÅ LÄSARE!!!11 <3<3333

Postat av: Hanna

Alltså shit, vem är han? har aldrig varit så här pirrig i kroppen i hela mitt liv av att titta på en man. vilken läckerbit! :* grrrr

2012-01-10 @ 04:35:38
Postat av: cecilia

håller med hanna, vilket stycke karl..! han med lite socker på! <33

2012-01-10 @ 04:36:41
Postat av: emma sunebrinck

vilken snygg kile

2012-01-10 @ 04:37:44
Postat av: Ingalill

Gudars skymning vilken pudding, honom hade man velat olja in och ta med sig hem!

2012-01-10 @ 04:38:04
Postat av: Leif "GW" Persson

Pga. allt skrot i ansiktet så kan jag av egna erfarenheter yttra mig och säga att han är grovt kriminell.

2012-01-10 @ 04:40:52
Postat av: Anki

Nu snackar vi! Säger som ovanstående, vilken läckerbit! Han skulle man kunna leka lite nakenlekar med ;*

2012-01-10 @ 04:42:55
Postat av: Annika

Ja, Anki! Väl talat! En bunke vaselin, denna grabb, du och jag! Vilken helfestlig kombination!

2012-01-10 @ 04:44:03
Postat av: Harald

Nu jävlar snackar vi gubbar! Ansiktsmetall och feta polisonger ska det va. Vill du träffas över en kopp kaffe och en burk vaselin?

2012-01-10 @ 04:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: