Gästbloggar



Hallå alla där ute som läser denna fantastiska blogg!

Jag heter Josefine och matilda frågade om jag ville gästblogga, självklart kan jag göra de!
Vi sitter just nu i skolan vid datorerna och lodar lite. På onsdag och torsdag ska jag och matilda plugga tillsammans, får se hur det går. Vi ska ju få MVG på geriatriken!
Känner att detta var ett roligt inägg, irioni.
Jag tycker ni ska följa denna bloggen och läsa den flera gånger per dag eftersom den är grym och dessutom skriven av två helt fantastiska tjejer.
Nu får ni en bildbomb med bilder på mig och matilda eftersom det är det vi brukar roa oss med i skolan!
Besök även min blogg på http://hannajosefinewijkman.devote.se/!
Kraaaaaaaaaam 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: