weekeendd

I fredags åkte jag och Thea in till Kalmar och mötte Anna, dem shoppade lite sen åkte vi hem. Senare ganska sent på kvällen kom Anton hit,vi gjorde vi inte så mycket. Somnade ganska tidigt.

I lördags följde jag och älsklingen med min familj till Kalmar för att shoppa julklappar. Käkade på Italia och flummade omkring i olika affärer. Blev att vara där hela dagen. Hade dock så ont i magen att jag knappt kunde gå upprätt. Sen på kvällen skulle jag åkt med till Ruda men mådde skit och alla mina grejer va inlåsta så hade ingen större lust. Senare på kvällen när Anton hade repat så kom han förbi igen, då började hela familjen att baka lussebullar,kärleksmums och allt möjligt, sen blev det filmmys resten av kvällen..

/ M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: